Transports

Siunta

Jei siuntoje yra garantinis liudijimas, mielai jį patvirtinsime išsiuntę paštu. Jei prie prekės nėra garantinio talono, sąskaita faktūra yra bet kokios pretenzijos įrodymas. Sąskaitą faktūrą (mokesčių dokumentą) išsiunčiame automatiškai.

Priimdami prekę, patikrinkite, ar prekė nepažeista. Atsiradus apgadinimui, prašome pasirašyti su pristatymo asmeniu žalos aktą ir pranešti mums el. paštu info@levnesekacky.cz

Pristatymo būdas:

  • Asmeninis atsiėmimas įstaigoje: Kubelkova 1789 Česká Třebová, atsiskaitymas tik grynaisiais, neatsiėmus per 7 dienas nuo pakvietimo, užsakymas anuliuojamas.
  • Premijos, tokios kaip nemokami aliejai, neteikiamos atsiimant asmeniškai arba su 7% nuolaida.
  • DPD iki 200cm ilgio ir taisyklingų formų (neįvykdžius tam tikrų transportavimo sąlygų pasiliekame teisę keisti vežėją).
  • Kainoraštis galioja LT

Pristatymo kainos LT

Transporteris Svoris nuo - iki ir kitos specifikacijos Cena ar PVN
     
DPD Pickup 0 - 1 kg 9 EURO
DPD Pickup 1 - 3 kg 10 EURO
DPD Pickup 3 - 10 kg 12 EURO
DPD Pickup 10 - 20 kg 17 EURO
     
DPD 0 - 1 kg 11 EURO
DPD 1 - 3 kg 13 EURO
DPD 3 - 10 kg 16 EURO
DPD 10 - 20 kg 20 EURO
DPD 20 - 31,5 kg 25 EURO
     
Pašto skyrius (paštas -PP) maks. 70cm 0,001-5kg 7 EURO
Pašto skyrius (paštas -PP) maks. 70cm 5-10 kg 9 EURO
     
Pašto namai (namų paštas – HD) maks. 70cm 0,001-5kg 9 EURO
Pašto namai (namų paštas – HD) maks. 70cm 5-10 kg 11 EURO
Pašto namai (namų paštas – HD) maks. 70cm 10-15 kg 13 EURO

Atsiskaitymas ir grynais pristatymo metu

Atsiskaitant grynaisiais pristatymo metu, lentelėje nurodytas kainas priskaičiuojame +2.50 € su PVM.

Nemokamas išankstinis apmokėjimas QR kodu. Sąskaitos numeris: 2801111922/2010 VS yra Nr. įsakymus.

Pristatymo problemos

Jeigu Jūsų siunta nebuvo pristatyta arba iškilo problemų dėl jos pristatymo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba telefonu arba el.

Dažniausios siuntos nepristatymo priežastys

  • Vežėjas nepakrovė krovinio dėl matomų pažeidimų – norėdami savo klientams pristatyti tik kokybiškas ir aukščiausios kokybės prekes, prieš pakrovimą atlieka kruopštų patikrinimą. Nustačius pažeidimus, prekės nekraunamos, o keičiamos į kitą, nesugadintą prekę arba iš   tiekėjo užsakoma nauja.
  • Vežėjas į jūsų pašto dėžutę neįdėjo pranešimo apie nepristatymą / užstatą. El. laiške atsiųsime sekimo numerį, informuojantį apie užsakymo išsiuntimą, o jo eigą galėsite stebėti internete.
  • Siuntą prarado vežėjas – taip nutinka labai retai. Jei susiklostys tokia situacija, mes užsakysime jums naują prekę ir pradėsime skundo procedūrą su vežėju.